söndag 18 januari 2015

Rootcamp start

Det är söndag kväll och barnen håller på att somna i rummen intill. Jag är sådär både trött efter en toppenhelg med träning, föreläsningar, bio och goaste middagen med svärisarna. Och förväntansfull inför veckan som kommer. Sitter och fixar med administartion inför uppstart av årets första Rootcamp. På onsdag smäller det! 10 anmälda hittills - perfekt storlek på gruppen. Scheman och fakturor ska mailas, min kollega Jennie sliter med nyhetsbrev och tidigare idag var jag ute och satte upp flyers i mitt närområde. Det är verkligen roligt men också tidskrävande att driva. Jag lär mig nya saker hela tiden och framförallt lär jag mig att saker och ting tar tid.

Hursomhelst skulle jag tipsa om en övning i nyhetsbrevet. Då tittade jag igenom de övningar jag spelade in till adventskalendern som jag hade på bloggen innan jul och insåg hur kul det var. Hur mycket jag lärde mig om film, redigering, filmmusik. Och bäst av allt - hur vi kan ha användning av det om och om igen. Alla filmer jag själv lagt ut eller som jag länkat till här i bloggen finns sparade på min Youtube-kanal. Gå gärna in och prenumerera här så slipper ni leta och dessutom får ni uppdaterat när det kommer något nytt. Det är supersmart och själv följer jag Lofsan som ger mig grym träningsinspiration.

Inga kommentarer: