måndag 4 augusti 2014

Så nöjd med nya glajjor

Att använda sportglasögon när jag springer, cyklar eller åker längdskidor har verkligen blivit ett måste. Vill inte behöva kisa eller få en massa vind i ögonen som stör min träningsupplevelse. Soliga dagar blir löpturen grym med ett par sportglajjor. Mina favoriter är Bliz Motion +. Man kan byta glas beroende på sol, mulet eller mittemellanväder. Sitter perfekt eftersom du kan trycka till dem på näsan så de passar just den som bär dem.

Gissa om jag blev sur när de sprack i skalmen härom veckan. Men så tänkte jag: kan ju alltid skicka ett mail till leverantören och reklamera. Sagt och gjort och jag fick svar direkt. Skickade in mina gamla och fick ett par nya på posten under en och samma vecka! Här fick de en mycket nöjd och trogen kund direkt. Tack! Läs mer här.


Inga kommentarer: