tisdag 3 december 2013

Svart och rosa

Svart och rosa. Snyggt. Symboliserar 2014s utmaningar för mig. Rootcamp  Marathon.

Nike Free

Inte för att jag kommer springa 4,2 mil i dessa pjucks, men väldigt mycket annan träning kommer att bedrivas häri. Jag vill redan nu bo i dem.

Tänk vad ett par färgglada och underbart sköna skor kan göra för träningsglädjen. För det blir roligare med rätt grejer. Med snygga prylar. Jag är nog inte ensam om att bli mer motiverad till att träna om jag känner mig fin. Klatschiga färger och mönster är egentligen inget jag pysslar med. Men på träningskläderna svävar jag ut. Tillochmed matchar. 

Ytlig, javisst! Men så är jag också helt supertaggad för svettig löpning och skitig utomhusträning i svart och rosa. 

2 kommentarer:

Jennie sa...

Åh, vill ha!! Var har du köpt dom? Ja, dom är Rootcamp ja :)

Jenny Hjärta sa...

De är egendesignade på Nike.com. Så www!